neděle 12. června 2016

Marinovaná řepa

Možná jste byli na zahájení festivalu Jeden svět v Mladé Boleslavi. Možná nebyli. Já tam byla. A se mnou spousta jídla, které jsem pro hladové krky doma připravila.

Na marinovanou řepu rovnou přidávám recept a postup.


Nejprve si připravte marinádu, do které "naložíte" na tenké plátky pokrájenou syrovou řepu. Marinovat jsem nechala téměř 24 hodin, a věřte, stálo to za to!

Marináda:

2 velké panáky dobrého olivového oleje
2 velké lžíce medu
lžíce třtinového cukru
2 lžíce bílého vinného octa
šťáva z 1/2pomeranče
hrst čerstvého tymiánu, sůl, pepř
1 lžička nastouhaného čerstvého zázvoru
1 vrchovatá lžíce sojovky



Suroviny na marinádu svařte, nechte vychladnout a poté v marinádě řepu marinujte až 24 hodin (v ledničce!).
Podávejte na salátu z rukoly, s čerstvým kozím sýrem a posypejte slunečnicovými semínky.

A co dalšího jsem připravila si můžete prohlédnout níže (Bylo toho víc, ale neměla jsem čas to nafotit :/)


 Kanapky z listového těsta s domácím pestem ze sušených rajčat a cherry rajčátky


Tvarohové Flameri s vanilkou a domácí rybízovou zavařeninou


Grilované cuketky plněné směsí z hub, petržele a česneku


Zeleninový kuskus s mátou



Těstovinový salát s parmazánem, špenátovými listy, olivami a domácími sušenými rajčaty


Pražské minidortíčky, malinové kapkejky, meruňkovo-tvarohový koláč s drobenkou

Žádné komentáře:

Okomentovat