neděle 10. dubna 2016

Velikonoce 2016

Velikonoce 2016 byly specifické. Pro nás všechny byly o den delší (nový státní svátek), pro mě docela smutné. Napekla jsem asi třistašedesátsedm plechů perníčků, všechny je "pomalovala", naaranžovala na stůl a čekala jsem. Můj věrný koledník Adam je na Novém Zélandu. Peťa se bude ženit. František se už půl roku neozval a Petr se mnou už několik let nemluví. Pavel byl nemocný. Jenda má zlou ženu. A malí smradi na Velikonoce asi s*erou. A tak jsem na Velikonoční pondělí snědla osm vajec natvrdo, vypila půl lahve vynikající obstovice a celé to neštěstí zakončila hyperglykemickým záchvatem po nadměrné konzumaci medových perníků s cukrovou polevou a pěti Lindt zajíci. Tak jo. Zase za rok! Budu vyčkávat úplně seschle, kamarádi!







Žádné komentáře:

Okomentovat