pondělí 18. dubna 2016

Duhový dort...

Ku příležitosti stárnutí mé mladší sestřičky jsem se do něj také dala.






Použila jsem:
asi 300g hladké mouky
6 vajec (žloutky jsem utřela s máslem a cukrem, bílky vyšlehala se špetkou soli)
150g cukru (krupice
citronovou kůru (z půlky citronu)
prášek do pečiva
spoustu potravinářského barviva (to úplně nejobyčejnější - práškový)
javorový sirup (abych to těsto trochu "naředila" :)
máslo (tak pětinku)

Pekla jsem na 200 (každou placku asi tak 12minut).

Na krém jsem použila:
kelímek vyšlehané smetany, 2 kelímky Mascarpone, zbytek tvarohu (to protože mi zbyl od snídaně), šťávu z druhé půlky citronu, cukr a trochu želatiny (aby krém dobře držel, protože jsem spěchala)...

Korpusy jsem navíc promazávala vrstvou Lemon Curd. A dobře jsem udělala.







Žádné komentáře:

Okomentovat