neděle 1. února 2015

Vánoce 2014... takové letmé ohlédnutí

Víte, mám za sebou nechaotické období. Mám za sebou Vánoce, které jako milovnice kýče, svítivých a blýskavých ozdob, bílého porcelánu, zlatých třpytek a pestrobarevných balících papírů zkrátka miluju. Taky mám za sebou dlouhé období, kdy se mi nic nechtělo. Období, kdy jsem v týdnu chodila do práce a za babičkou do nemocnice a o víkendech pila víno, válela se v teplákách u béčkových filmů a poslouchala muziku. Občas jsem přijmula nějakou návštěvu nebo vyrazila do baru, ale jinak jsem nedělala  nic, co by vyžadovalo další výdej energie. Vymlouvala jsem se na nedostatek světla, bordel v kuchyni, či nekvalitní mini foťák. Ale už na to seru. 
Jsem zpátky.

ČauPárek!

T.



 ... příprava


... plnění


... hotovo: (zleva) perníčky, ořechové kytičky s ořechovo-kávovou náplní, linecké, čokolanýže plněné mandlemi a rybízovou marmeládou, vosáci, vanilkové rohlíčky, išelské kytičky, hvězdičky z bílé čokolády s malinovou plňkou, pracny ze sádla (byly docela hnusný, ehmm!), citronová srdíčka s domácím lemon curd, plněné ořechy, linecký s rybízovkou....







... věnec adventní, z perníku


... Štědrý den u rodičů


... babička Květička


... taťka


... mamka


... Štědrovečerní tabule


... klasika pro klasiky: salát, klobásy, kapr, řízek pro neomodernisty!


... kapr z Třeboně, salát z Kosmonos


... máme další koťata, proto taky máme letos takový chudý stromek, Rosenthalské kuličky až zase za rok


... Čenda!


... the best of maminka


... Ray Sklípkoš ignorant a flákač


... má osobní Fejka!

1 komentář:

  1. Máš krásně nazdobené perníčky!
    Ray Sklípkoš ignorant a flákač mě moc pobavil, protože něco podobného mám doma, jen v jiném barevném provedení :)

    OdpovědětVymazat