neděle 1. února 2015

Čokoláda

Myslím, že to bylo zrovna minulý týden, kdy jsem v televizi zkoukla asi po trilionosmé film s Juliette Binochet a Johnny Deppem Čokoláda. Při té příležitosti jsem si vzpomněla, že jsem pár dní před Vánoci absolvovala kraťoulinký workshop s Lucií Glaister, který byl celý o výrobě čokoládových pralinek. Stálo to pár peněz na jednom nejmenovaném slevovém portálu a i s drobným zaváháním ohledně parkování na krásném Loretánském náměstí to docela stálo za to. Píšu docela, protože 10/10* bych nedala, ale i tak bych tento workshop vřele doporučila. A za tu hodinu jsem stihla vyrobit tolik pralinek, že jsem záchvat hyperglykemie cestou domů dostala až u Benátek nad Jizerou.
Lucie Glaister je krásná, milá a o čokoládě toho hodně ví. Jen snad... hodina a dvacet lidí na pár misek s rozpuštěnou čokoládou je trochu málo a další účastníci cintající na mé pralinky jsou stresujícím faktorem. Hlavně ti, co se hlasitě vyjadřovali a dosti neúspěšně se pokoušeli o humor. Jsem totiž introvert. A docela sociofob. Asi. 

Vyzkoušejte sami!

450,-/1hod/cca30ks pralinek/2papírové krabičky/plná pusa kakaa

Mé upatlané čokohrudky zde:












Žádné komentáře:

Okomentovat