sobota 21. června 2014

Je čas špízů, jahod, třešní a tak.


Já to nestíhám. Strašně ráda bych vařila, fotila a psala recepty. Jenže je léto.

Ahoj léto. Ahoj prázdniny... Ahoj holky, ahoj bikiny. Ahoj ovád, ahoj kousat. Ahoj komár, ahoj píchat.. ahoj kotlety,  ahoj jahody. Ahoj seno, ahoj píchat.

Dobře. Jsem stará a žádné prázdniny nemám. Ale to máte práci, kurzy, golf, les, vodu, sportovní den, koncerty, piva, zahrádky a tak. A já to mám tolik ráda a ne a ne si to upřít.

Poslechněte si tuhle písničku (Ahoj léto), protože já ji mám ráda a vždycky si ji na přelomu června a července začnu v autě nahlas zpívat a mám z ní radost... nebo prostě si ji jenom poslechněte a kašlete na to, co si myslím já.


A pak si třeba udělejte skvělej dip a pečené brambory.


Smíchejte kelímek žervé s kelímkem bílého jogurtu, přidejte prolisovaný stroužek česneku a hrst nasekané petržele. Lehce dosolte a dopepřete. Kdo rád svěží léto, zakápne ještě trochou citronové šťávy.


Žádné komentáře:

Okomentovat