neděle 9. března 2014

Pečené citrony s mozzarellou

... můj kluk prý nemá rád "moderní" jídla. Já ani nevím, co tím vlastně myslí, takže jenom poznamenám, že tohle jídlo ráda mám. Je chutné, jednoduché a uznejte - ani nevypadá moc zle ,)


Použila jsem a bezezbytku s(z)tLÁSKAla..la...la:


2 citrony
1 koule mozzarelly
2 ančovičky
4lístky bazalky
2 cherry rajčata
1 sušená chilli paprička
pepř a sůl (sůl jsem nakonec vynechala...)

1. Citronům ufikněte špičky, rozpulte je a vydlabejte - viz. obrázek.




 2. Pečící misku vypodložte pečícím papírem a citrony vyplňte - plátek mozzarelly, půlka cherry rajčátka, půlka ančovičky, lístek bazalky, mozzarella...





 3. Pečte na 180stupňů zhruba 10-15 minut, poslední minutu klidně přepněte na gril.

4. Až mozzarella bude bublat a zlátnout, je hotovo.

PS: jste-li prase jako já, zakápněte na talíři ještě troškou dobrého olivového oleje ,)








Žádné komentáře:

Okomentovat